Inauguració de l’entorn rehabilitat del Palau de l’Abat de Vila-sacra

El dissabte passat, Vila-sacra va viure un moment destacat amb la inauguració de l’entorn rehabilitat del Palau de l’Abat. L’esdeveniment, que va tenir lloc a la plaça de l’Abadia, va comptar amb la presència del president de la Diputació de Girona, Miquel Noguer, i l’alcaldessa de Vila-sacra, Maria Corbairan, que van destapar una placa commemorativa.

Abans de l’acte inaugural, Noguer va signar el llibre d’honor del consistori. Aquestes obres de rehabilitació han tingut un llarg recorregut, començant el 2010, i han estat finançades gràcies a una subvenció del PUOSC i el suport de la Diputació.

Durant la seva intervenció, Noguer va destacar la importància de la col·laboració entre administracions per fer possible projectes que beneficien la comunitat. «Avui inaugurant un espai que millora l’entorn, reforçant el patrimoni urbà i fent de Vila-sacra un lloc més atractiu per a veïns i visitants», va manifestar.


- Et Recomanem -